2009-09-30

Dar viena rinkos sritis: asmenybės rinkodara

Vilnius, Belmontas (iš it."gražus kalnas"), salė nuostabioje vietoje šalia Pūčkorių malūno. Pusiau virtualaus, bet realiai fenomenalaus "Verslo laisvalaikio klubo" nariai renkasi drauge pasmaguriauti alumi. Apie 80 interneto fanatikų kas mėnesį čia malšina "gyvo" bendravimo poreikį. Tokioje neįpareigojančioje aplinkoje lengvai mezgasi santykiai, gimsta geros idėjos. Čia pateikiu vieną iš jų, ekspromtu sugalvotą su Dariumi Lomsargiu.

Ar asmenybei reikia rinkodaros?
  • Asmenybės kūrimas paklūsta ir savaime vyksta pagal rinkodaros dėsnius.
  • Jei mes patys nevaldome savo asmeninės rinkodaros, kiti tai padarys už mus.
  • Visi tradiciniai rinkodaros metodai tinka ir asmenybės rinkodarai.

Asmenybė lengvai atpažįstama pagal virtualiąją veiklą. Kaip ji formuojasi internete?

  • Prisistatymai
  • Straipsniai, žinių demonstravimas
  • Komentarai, atsakymai į klausimus, nuomonės pareiškimas
  • Sritys, kuriomis domimės, interesų ratas
  • Draugai, bendruomenės, klubai

Ypatinga padėka Valdemarui Chmelevskiui už profesionalią viešojo pristatymo priežiūrą.

3 komentarai:

  1. "Asmenybės kūrimas paklūsta ir savaime vyksta..."
    Privalu pastebėti, kad kalba eina apie išorinius savęs pateikimo, populiarinimo aspektus. Asmenybės kūrimas vyksta žmogaus viduje ir truputį kitais metodais. Kai nėra turinio viduje, išorinis vaizdelis tampa išpūstu muilo burbulu... :)

    AtsakytiPanaikinti
  2. ...Asmeninė rinkodara, tiksliau pozicionavimas = specializacija! Man tai tikras atradimas...
    http://www.verslininkuklubas.com/verslas/asmenine-rinkodara-ir-specializacija/

    AtsakytiPanaikinti
  3. Kęstuti,
    kaip minėjau susitikimo metu, pozicionavimą prilyginti specializacijai - viena iš labiausiai paplitusių klaidų. Pozicionavimą teisingiau būtų lyginti su specializacijos koregavimu ar sąmoningu keitimu. ;)

    AtsakytiPanaikinti

Nuomonės