tag:blogger.com,1999:blog-3792722350712364717.post7100454741656656864..comments2021-10-16T23:32:11.076+03:00Comments on rinkoje: Kaip įveiksime tūkstantmečio krizę?Remigijus Gineitishttp://www.blogger.com/profile/06348757889884108567noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-3792722350712364717.post-47699514478024791372010-03-04T13:27:07.614+02:002010-03-04T13:27:07.614+02:00Vadinasi belieka tik keisti modelius ir metodus, k...Vadinasi belieka tik keisti modelius ir metodus, kuriais remiantis dirbama, nes kiek besamdysi personalo, jo našumui nedidėjant vis sudėtingėjančios sistemos streikuos. Ir šiaip IT prižiūrinčio personalo galvos ne balionai į kuriuos gali pripūsti efektyvumo, nors kažkiek įmanoma :). Belieka taisyti situaciją iš "antro galo", kurti tobulesnes sistemas, tuo pačių mažinant jų sudėtingumą, Juliusnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3792722350712364717.post-10041406674764310062010-03-04T12:31:14.897+02:002010-03-04T12:31:14.897+02:00Ačiū Arvydai, už nuomonę. Šį kartą aš kviečiu žvel...Ačiū Arvydai, už nuomonę. Šį kartą aš kviečiu žvelgti giliau. IT įrangos marazmas taip toli nulingavo, kad keisti tik "sraigtelių" mąstyseną jau per vėlu. Aptarnavimo skyriai "pučiasi" aplenkdami sveiką protą ir būtinybę. Manau, kad atėjo laikas kardinaliai keisti verslo modelius.Remigijus Gineitishttps://www.blogger.com/profile/06348757889884108567noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-3792722350712364717.post-87301087418258364012010-03-04T11:43:44.040+02:002010-03-04T11:43:44.040+02:00"Žiaurūs" klausimai, Remigijau :)
Randu ..."Žiaurūs" klausimai, Remigijau :)<br />Randu bendrystę tarp jų - įmonės procesai, darbuotojai turi tapti klientu. Kaip žinia, gan sudėtinga pakeisti mąstyseną į "Klientas čia svarbiausias", "Klientas yra teisus". Ir apskritai, kad klientai suteikia galimybę gyventi pardavėjams ir paslaugų teikėjams.Arvydasnoreply@blogger.com