Kviečiu visus žengti didelį žingsnį į Web 2.0 pasaulį. Ten nėra nei sienų, nei valstybių, nei teritorijų. Ten niekas neklausia tautybės, religijos, odos spalvos ar seksualinės orientacijos. Ten - tiesiog kitokios, vis dar mažai kam žinomos "žaidimo taisyklės", besiformuojanti etika ir nerašyti įstatymai.
Dar niekada Lietuvoje nebuvo tokios didelės apimties seminarų, transliuojamų internetu, programos. Dar niekada Lietuvoje nebuvo skiriama tiek daug dėmesio profesionaliąjai interneto rinkodarai. Būtinai skirkite laiko, prisijunkite ir peržiūrėkite! Čia galima pamatyti geriausius 2009 m. gegužės 19 d. - 22 d. INFOBALT parodos seminarus (spauskite užrašą "USTREAM" TV lange arba pasirinkite iš meniu straipsnio apačioje).
INFOBALT TV programa
Šią seminarų transliaciją peržiūrėjo daugiau negu penki tūkstančiai interneto vartotojų, iš jų - trys tūkstančiai unikalių.
Pagrindinis „Infobalt TV“ akcentas buvo aštuoni seminarai el. rinkodaros temomis:
- "XXI amžiaus e-rinkodaros tendencijos."
- "Lankytojų srautų valdymas e–rinkodaroje I-dalis, (II- dalis)"
- "E–rinkodara paieškos jėgainių optimizavime"
- "Web 2.0“ fenomenas e–rinkodaroje".
- "Video panaudojimo galimybės šiuolaikinėje e-rinkodaroje".
- "E–rinkodaros tendencijos e-komercijoje".
- "E-rinkodaros tendencijos socialiniuose tinkluose"
- „E–rinkodaros ateitis“.
Pranešėjai Žydrūnas Sadauskas („Interneto marketingo laboratorija“) ir Martynas Jokubauskas („IT-Ideas“).
Seminarų PPT skaidres rasite SlideShare tinklapyje.
2 komentarai:
Pagrindinės vebinaro temos apie e-rinkodarą:
1) XXI a. E-rinkodaros tendencijos
2) E-rinkodara ir WEB 2.0 fenomenas
3) E-rinkodara paieškos jėgainių optimizavime
4) E-rinkodara socialiniuose tinkluose
5) Video marketingas E-rinkodaroje
6) Lankytojų srautų valdymas e-rinkodaroje
7) E-rinkodaros tendencijos e-komercijoje
8) E-rinkodaros ateitis
Jei norite peržiūrėti INFOBALT TV įrašus, spustelėkite ekrano viršutiniame dešiniajame kampe užrašą "USTREAM".
Rašyti komentarą