2008-11-16

3 smulkūs rinkodaros "triukai"

  1. Per MTV matome su kokiu malonumu žmonės "pimpina" savo "ratus". Madinga darosi ne tik sienas "marginti". Apklausos rodo, kad nemažai automobilių savininkų sutinka "vežiotis" ant savo automobilio gražią reklamą, jei už dažymą mokės reklamdavys. Norite, kad Jūsų reklama "važinėtų" po miestą? Štai Jums trijų skirtingų pozicijų "triukas": sudarykite sutartį su dažytojais, remontuotojais arba draudimo bendrovėmis!
  2. Ar patiko, kaip B.Obama pasinaudojo Twitter žinučių tinklu rinkimams laimėti? Norite tokios ryšių priemonės savo įmonės vidiniam naudojimui? Prašom: Yammer. Turėsite visą komandos darbinių susirašinėjimų istoriją saugiai laikomą vienoje vietoje. Net 3 mėn. nemokamai! Valdote B2C portalą? Štai rinkodaros "triukas": analogiškai praplėskite jį B2B galimybėmis. Beveik be investicijų!
  3. Nereikia visų savo naujo produkto savybių išvardinti viename pranešime spaudai. Vietoje to, geriau išplatinti kelis pranešimus skirtingiems segmentams. Didesnė tikimybė būti pastebėtu ir sudominti skirtingus žmones. Pvz. asmeninio darbo organizavimo programinei įrangai:
  • "Nauja programa 999 padeda vadovams laiku pereiti namo"
  • "NNNN įmonė pristato įrankį 999, skirtą sunkiai dirbantiems tarnautojams"
  • "Naujos programos 999 dėka, įmonė XXX išlaiko didelį našumą"
  ir pan. Jei patiko, - maloniai prašom kreiptis dėl išsamesnės konsultacijos (saugi anketa puslapio apačioje kairėje).

Komentarų nėra:

Autorystė

© Visos publikavimo teisės priklauso tinklaraščio autoriui nuo pažymėtos publikavimo datos. Norėdami panaudoti bet kurį tekstą arba jo dalį privalote nurodyti šią svetainę-tinklaraštį ir autorių.