2009-04-12

Čir-vir-vir pavasaris!


Su Šventėmis, su Pavasariu, su Atgimimu!
Pagaliau turime kelias laisvas dienas apmąstymams. Gyvenimas rinkoje visada sudėtingas ir prieštaringas, todėl ją peržvelgus ir ko nors nesupratus, dažnai verta su tuo tiesiog susitaikyti arba ... pabandyti pačiam.

Šį mėnesį pasaulinėje rinkoje sparčiausiai augo, be abejo, - "Twitter". Atvirkščiai proporcingai akcijų rinkų rodikliams, "Twitter" populiarumas kyla jau visus metus. Šis reiškinys toks įspūdingas ir netikėtas, kad Harvardo Verslo mokyklos profesorius Martin Schmeldon net paskelbė savo įtarimus, esą per didelis "Twitter" populiarumas galėjo sukelti ekonomikos griūtį. Žr. paveikslėlyje "Dow Jones" indekso ir "Twitter" vartotojų skaičiaus kreives:


Deja, pernykštes profesoriaus "įžvalgas" tenka paneigti. "Twitter" vartotojų skaičius nuo anų Kalėdų iki šių Velykų padvigubėjo ir viršijo 14 milijonų, o "Dow Jones" - stabilizavosi. Kol ekonomistai demonstruoja savo nesugebėjimą prognozuoti, rinkodarininkai ramiai skina laurus pardavinėdami patarimus, kaip panaudoti "Twitter" verslui skatinti.

Šiandien, sveiku protu nesuvokiamas, 140-ies ženklų trumpų pranešimų paaugliškas "mikroblogingas" užkariauja rimtų veikėjų simpatijas. Vadovai, rinkodaros guru, įmonių aptarnavimo skyriai, naujienų agentūros, garsenybės ir netgi politikai mielai "čirpsi". Be milijonų pokštininkų "Twitter" erdvėje galima susitikti JAV prezidentą Barack Obama, Hillary Clinton, David Allen, Guy Kawasaki, Seth Godin, Microsoft, Google, Oracle, ir net ... Lithuania;
o vienas sumanus profesorius sugalvojo, kaip panaudoti "Twitter" paskaitų metu.

Naujoji "Twitter" rinka netgi spontaniškai kuria savotišką "etiketą" savo nariams. Štai 10-ies atsitiktinių vartotojų patarimų, kaip efektyviai naudotis "Twitter", popuri:
  • cigarjack - Tai buvo mano problema, kad iš pradžių aš tik slėpiausi. Būkite aktyvus ir sekite, ką rašo kiti. Puiki priemonė idėjoms aptarti.
  • soniasimone - Rašykite kiekvieną žodį tarytum jis būtų svarbus, nes jis ir yra svarbus.
  • ryansholin - Būkite sąžiningi. Pramogaukite. Nebandykite pardavinėti.
  • joiedevie - Juokinga, informatyvu arba patrauklu: pasirinkite du iš trijų.
  • travishines - Dalinkitės įdomiais šaltiniais, o ne tik tuo, ką valgėte pietums. Naudokite "Twitter" dažnai, naudokte jį tinklaraščio temoms patikrinti.
  • theother66 - naudokitės papildomomis "Twitter" priemonėmis, kad gautumėt daugiau naudos (ir jis nesusiurbtų viso Jūsų laiko).
  • vangogh - Gerbkite tuos, kieno pranešimus skaitote. Rašykite įdomiai. Pirma klausykite, tik po to reikškitės. Netuščiažodžiaukite.
  • arieanna - Negalvokite, kad "Twitter" beprasmis ir nesijunkite tik pabandyti. Čia - bendruomenė - ateikite ir būkite jos dalimi.
  • sitemost - Bendraukite su kitais - tai socialinės žiniasklaidos priemonė, todėl būkite socialūs.
  • puppybraille - Patarimas: galvokite prieš paspausdami mygtuką "siųsti'. 140 ženklų turi galią padėti, išgydyti arba likti nesuprasti.

Dar nedalyvaujate "Twitter" bendruomenėje? Prarandate galimybę būti interneto mados viršūnėje! Kad ir kuo jis bebūtų, ryšio, verslo ar psichologine priemone, kad ir kokios priežastys trauktų žmones prie jo, viena aišku: nepabandęs - nesuprasi!

Prisijunkite prie mano "Twitter" pranešimų. Jei norite sužinoti, kaip panaudoti "Twitter" verslui - siųskite man asmeninę žinutę.

Štai Jums Velykinė dovanėlė - lengviausias būdas pradėti naudotis "Twitter" - tiesiog spustelėkite ir užsiregistruokite:

TweetIt from HubSpot

Čir-vir-vir pavasaris!

3 komentarai:

Anonimiškas rašė...

Twitter įrankiai verslui
http://www.marketer.lt/twitter-irankiai-verslui-681.htm

Remigijus Gineitis rašė...

Dar keli įrankiai verslui:

stocktwits - prekiautojams vertybiniais popieriais

thwirl - galingas nuotolinio valdymo pultelis, su http://search.twitter.com ir http://www.tweetscan.com/ paieškomis, kt.

http://www.tweetdeck.com/beta/ dar vienas pultelis su prisijungimu prie facebook.

O kad nepasimestu zinutes yra tam tikri budai ta pati saltini pakartoti su skirtingais aprasymais 1 karta per valanda naudojantis tam tikromis paslaugomis kaip Tweetlater, EasyTweets ar Hootsuite :)

Friendfeed - pranešimų apie viešinamą informaciją ir diskusijų su draugais sistema.

twitterfall.com - ekstremalus pranešimų "krioklys".

Friendfeed - pranešimų apie viešinamą informaciją ir diskusijų su draugais sistema.

Labai "kietai" panaudotas iGoogle: http://tinyurl.com/dkxsp3 ; ctrl-Y - sutrumpina nuorodą, galima pertempinėti nuorodas.

Remigijus Gineitis rašė...

Naujausios žinios
1. Išsamus straipsnis lietuviškai: http://www.idea.lt/word/twitter-marketingas-internete/
2. Žodynas: http://twictionary.pbworks.com/
3. 140+ More Twitter Tools:
http://mashable.com/2008/05/24/14-more-twitter-tools/
4. Reklama (kaip be jos?): http://www.twittad.com/

Autorystė

© Visos publikavimo teisės priklauso tinklaraščio autoriui nuo pažymėtos publikavimo datos. Norėdami panaudoti bet kurį tekstą arba jo dalį privalote nurodyti šią svetainę-tinklaraštį ir autorių.