2009-05-04

Kuo išsiskiria verslo lyderiai?


Kadangi Lietuvoje sunku gauti statistiką dėl mažų rinkos apimčių ir šiokio tokio atsilikimo verslo valdymo elementų taikyme, dažnai tenka naudotis užsienine praktika. "Aberdeen Group" apklausė daugiau kaip 250 įmonių, apibendrino duomenis ir paskelbė rezultatus. Skaičiai gana iškalbingi. Atmetus didžiają dalį abejotinų išvadų, lieka penki akivaizdūs punktai, parodantys, kuo pirmaujančios SVV (Smulkus ir Vidutinis Verslas, angl. - SMB) įmonės skiriasi nuo atsiliekančiųjų. Kadangi "Aberdeen Group" naudojo gana gudrią metodiką, panašu, kad išvados turėtų galioti visame pasaulyje, taip pat ir mums.

Pateikiu akivaizdžiausias išvadas:
  1. Dominuoja dvi priežastys, dėl kurių SVV (Smulkus ir Vidutinis Verslas, angl. - SMB) koncentruoja pastangas ir investuoja į auditorijos pritraukimo (angl. "lead generating") veiksmus:
    1.1. Didinti žinomumą rinkoje (53%).
    1.2. Gerinti rinkodaros investicijų grąžą (39%).
    Dėl pirmosios priežasties visos kompanijos sutaria maždaug vienodai, bet antrąją priežastį lyderiai linkę minėti 1,5 karto dažniau už atsiliekančiuosius.
  2. Geriausios SVV įmonės skiria žymiai daugiau laiko bei resursų pagrindiniams rodikliams matuoti ir stebėti. Lyderiai beveik 2 kartus labiau už atsiliekančiuosius linkę stebėti pritraukimų santykį su pardavimais.
  3. Gebėjimai ir technologijos. Atsiliekantieji yra linkę daugiau dėmesio skirti technologijai negu procesams, aiškintis žinomumo rinkoje poreikį, rinkodaros bei pardavimų pelningumą. Tuo tarpu geriausios SVV organizacijos išsiskiria tuo, kad daug sėkmingiau organizuoja duomenų mainus tarp rinkodaros ir pardavimų.
  4. Technologijų panaudojimas. 73% geriausiųjų SVV įmonių ir tik 25% atsiliekančiųjų naudoja valdymo sprendimus. Tai liudija, kad technologija tikrai yra svarbi. Be to, kaip rodo tyrimas, SVV lyderiai naudojasi procesų valdymu, organizaciniais gebėjimais bei skiria daug dėmesio įvertinimo ir monitoringo sistemoms.
  5. Pastebėta, kad atsilikėliai taip pat planuoja pagerinti rinkodaros investicijų gražą, automatizuodami auditorijos pritraukimo ir valdymo procesus. Deja, tyrimas atskleidžia, kad atsiliekančiosios SVV įmonės neturi organizacinių gebėjimų, kurie būtini įgyvendinti visą šių technologijų potencialą.
Taigi, kad ir kaip besisukiotumėm, technologija ir mokėjimas jomis naudotis - ypatingai svarbu, bet be organizavimo ir valdymo talentų išsiveržti į lyderius - nepavyks.

TweetIt from HubSpot

Komentarų nėra:

Autorystė

© Visos publikavimo teisės priklauso tinklaraščio autoriui nuo pažymėtos publikavimo datos. Norėdami panaudoti bet kurį tekstą arba jo dalį privalote nurodyti šią svetainę-tinklaraštį ir autorių.