Ar teko išgirsti tokių komentarų iš įmonių vadovų? Puiku! Tai reiškia, kad Jūs esate geras rinkodaros žinovas, nors ir ne pardavėjas.
Dėl savo specifikos, gera rinkodara pasižymi ne tuo, kad patinka vadovui, ir net ne tuo, kad patinka klientams, o tuo, kad VEIKIA KLIENTUS! O kas geriausiai žino, kas "veikia" klientus?
Nesudėtingą testą atliko "MarketingSherpa". Jie apklausė klientus ir tiekėjus dėl to paties objekto: klientų ištikimybės. Rezultatai - lentelėje.
Kaip matom, nuomonės visiškai išsiskyrė. 56% tiekėjų mano, kad klientas pasitraukė dėl kainos, su kuo sutinka tik 29% klientų. Kita vertus 40% klientų teigia pasitraukę dėl blogo aptarnavimo, o tuo tiki tik 17% tiekėjų.
Išvada: nors kaina visada svarbi (ypač krizės metu), ji nėra lemiančiu kliento apsisprendimo veiksniu. Mano praktika rodo, kad klientas, norėdamas išlikti mandagiu, dažnai mėgsta į akis pasakyti, kad buvo per didelė kaina. Tuo nereikia patikėti tiesiogiai. Geriau pasitikrinti labiau patikimais kiekiniais tyrimais ar profesionalia rinkodarininko nuojauta.
1 komentaras:
Formalus ar diplomatiškas atsisakymas, nurodant kitas priežastis nei yra iš tikrųjų, gan dažnas reiškinys. Tuo pačiu "pasakoma", kad tiekėjas (paslaugos teikėjas) netgi nenusipelno sužinoti tikrąsias atsisakymo priežastis... :))
Rašyti komentarą