2010-03-25

Virsmas

Šių metų kovo 13 tapo ypatinga diena pasaulinio žiniatinklio istorijoje. Hitwise duomenimis Facebook lankomumas JAV tą savaitę trumpam pakeitė aplenkė Google ir tapo populiariausia svetaine.


Ką tai galėtų reikšti? Manot kad tai smulkmena? Visai ne! Drįstu tvirtinti, kad tai - VIRSMAS.


Kadaise, kol dar nebuvo Google, mes interneto nuorodų ieškodavome spaudiniuose arba įmonių portaluose. Vėliau, šį darbą smarkiai palengvino paieškos sistemos, tarp kurių patogumo varžybas ilgam laimėjo Google. Tačiau šįkart pasirodę požymiai, rodantys, kad paieškos sistema nebetenkina vartotojų, reiškia, kad įvyko šis tas svarbaus. 


Dabar informacijos kiekis internete toks didelis, kad net sumanios paieškos sistemos nebegali patenkinti mūsų poreikių. Kur išeitis? Senuose geruose įpročiuose. Dėl įvairių priežasčių naršytojai ėmė sparčiai  burtis į socialines grupes ir naudotis vieni kitų rekomenduotu turiniu, tokiu paprastu organizaciniu būdu padidindami gaunamos informacijos patikimumą ir sumažindami jos sparčiai augantį srautą. Žinoma, galima sakyti, kad turinį galima filtruoti specialiomis skaitymo ir filtravimo sistemomis (aš pats naudoju Google Reader ir iGoogle), tačiau jomis naudojasi profesionalesni ar techniškai geriau išprusę vartotojai. Dauguma, be abejonės pasirinks patikrintas draugų rekomendacijas.


Patarlė sako, kad nauja - tai seniai pamiršta sena. Ar teks prisiminti pamirštus rinkodaros metodus? Manau, kad - taip ir - greičiau, nei dabar manome!

3 komentarai:

Unknown rašė...

socialiniai tinklai - informacijos srauto filtrų visuma. Tikrai nuostabi mintis. Manau tiesos yra tikrai nemažai. Pats aš blokuoju pranešimus iš tų žmonių, kurie šiukšlina informacijos srautą, o tai jau yra filtro atmetimas :) Super!

Arvydas rašė...

Puiki įžvalga, Remigijau! :)

Remigijus Gineitis rašė...

Naujausi tyrimai patvirtina:
didžiausias skirtumas tarp amžiaus grupių yra tas, kad jaunesni (imlesni pokyčiams) žmonės informacijos per soc. tinklus ieško žymiai dažniau.

http://www.marketingprofs.com/charts/2011/4514/younger-generations-using-social-channels-to-find-websites?adref=nl022511

Autorystė

© Visos publikavimo teisės priklauso tinklaraščio autoriui nuo pažymėtos publikavimo datos. Norėdami panaudoti bet kurį tekstą arba jo dalį privalote nurodyti šią svetainę-tinklaraštį ir autorių.