"Baltieji popieriai - tai steroidiniai straipsniai su pokrypiu." -- Michael StelznerDokumentas rašomas ne reklaminiu, o moksliniu-techniniu stiliumi, nevengiant naudoti specifinių ir techninių terminų. Norintiems parašyti sėkmingą straipsnį, patariama įtraukti tokias dalis:
- Problemos struktūra
- Problemos istorinių prielaidų vertinimas
- Bendro pobūdžio sąvokų, skirtų apibrėžti sprendimams ar naudai, pateikimas
- Unikalaus problemos sprendimo pristatymas
- Įvardinti problemą
- Pasiūlyti sprendimą (dažn. savo produktą ar paslaugą)
- Mokyti (edukuoti) skaitytoją
- Kilstelėti savo kompanijos įvaizdį link eksperto statuso
- Subtiliai "parduoti" sprendimą.
Laiško iš verslo partnerio citata: "ar esi susidūręs Lietuvoj su parduodančių tekstų kūrėjais (copywriter), kurie galėtų suefektyvinti tekstus?"Šį pavasarį analogišką klausimą gavau jau ne vieną ir ne du kartus. "Rinkoje" jau buvo užsiminta apie tekstų kūrėjo (angl. copy-writer) profesiją. Deja, gerų šios srities specialistų (jau nekalbant apie specializaciją) vis dar verkiant trūksta, dėl ko mūsų produktams sunkiau kovoti dėl savo vertės užsienio rinkose. Belieka tikėtis, kad šiemet masiškai netenkantys darbo žurnalistai sugebės atrasti savo naujus talentus ir ryžtingai persikvalifikuoti į kūrybingus rinkodarininkus - tekstų kūrėjus. Juk vargu ar beverta toliau pūstis savo išskirtiniu "žurnalistiniu" luomu, jeigu jį taip lengvai nukonkuravo mėgėjai-tinklaraštininkai?
Galų gale, tiesą parodys visagalė rinka. Ar yra prieštaraujančių?
Komentarų nėra:
Rašyti komentarą